Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Dün ve yarın yok.Geçmiş hatıralar gelecek özlemler, yalnızca memnuniyetsizlik yaratır.Zihinsel sükunete giden yol şu anı gözlemekte ve farkındalığımızdan oluşan nehirde rahatsız edilmeden akıp gitmesine izin vermekte yatar."
Irvin D. Yalom