Məncə, həqiqət budur ki, bu həyatda hər birimiz gözləmə vəziyyətindəyik, bütün qəribəliklərə, heç vaxt dəyişməyəcək həqiqətlərə rəğmən hamımız həyatımızda qeyri-adi bir şeyin baş verəcəyini gözləməkdəyik.
– Sən vəhşisən, qəddarsan. – Baba Əyyub dedi.
– Sən də mənim qədər çox yaşasan, başa düşərsən ki, qəddarlıqdır, xeyirxahlıqdır – bunlar elə eyni rəngin çalarlarıdır.
Əsər Midak küçəsində yaşayan müxtəlif xarakterli insanların həyat tərzi və başlarına gələn hadisələrdən bəhs edir. Əsərin konkret baş obrazı olmasa da, süjet daha çox “Həmidə” obrazının ətrafında cərəyan edir. Bu obraz haqqında isə rasional deyil, emosional fikir bildirməliyəm. Əsərdə onu ən yaxşı tanıyan “İbrahim Faraj” obrazının onun haqqında dedikləri kimi:
“'Nefis, kuşkusuz. Onun hakkında yanılmadığımdan eminim. Yaradılıştan öyle... İçgüdüsel olarak orospu..”
Midak SokağıNecib Mahfuz · Sabah Yayınları · 19901,502 okunma
Sevenler sevdiklerini sık-sık sınarlar, ama sevilenler bu sınamaların bir oyun olduğunu, ciddi olmadığını anlayabilseler o zaman sevgililerini daha da severler.