Suriye vatandaşı bir rakamdır. Hayal kurmasına izin verilmez. Suriye'nin dışında bile birisinin sizi dinlediğini, birisinin kayıt yaptığını hissedersiniz.
Nerde yanıldık biz? Miskinlik yok dedik, sonunda kapitalist olduk. Çalışmak, bu dünyayı imar etmek lazım dedik, ahireti unuttuk. İslam akıl mantık dinidir dedik, rasyonalist olduk. Hoşgörü dedik, sonunda liberal olduk. Hak hukuk dedik, neticede demokrat olduk. Nereye geldik biz?
Çocuğunuzun derin sessizliği, size "maşallah" dedirtmesin... Bırakın çocuğunuz coşku ile konuşsun, siz de tebessüm ederek dinleyin.
Zira bir terapist de bundan farklı bir şey yapmıyor...