Bence bizlerin -özellikle öğretmenlerin- çalıştığımız malzeme öncelikle insan. Bana öyle geliyor ki, yerimiz bu anlamda çalışma masasının biraz uzağında. Hayatın ortasında bir yere aitiz biz.
“….sonra keresteciliğe başlarız."
"İyi de neden kereste? Duvarcılık yeterince kötü değil mi zaten?"
"Ben de bunu anlatmaya çalışıyorum. Duvarcılıktan kurtulmak için çok çalışmak gerekir. Ama bir zanaattır, bir başlangıç."
Acıklıydı halim. Kitabım yazılmıştı. Dominic Molice'in
Trajik Hayatı, babasının kaleminden.
Birinci Bölüm: Duvar örmenin Heyecanı.
İkinci Bölüm: Kereste Avlusunda Eğlence.
Üçüncü Bölüm: Babanın Hayatını Mahvetmesine Nasıl İzin Verilir.
Dördüncü Bölüm: Burada Sadık Oğul Dominic Molise Yatıyor.