Ne yani böyle mi olacağım,
Ona attığın her adım yüreğimi mi acıtacak?
Seni başkasıyla görünce canımı mı yanacak artık...
Ne yani böyle mi olacağım,
Ondan bahsettiğin zaman içim mi sızlayacak?
Seni her gördüğümde gönlümde bir yara mı açılacak artık...
|•mutlakseveceksin
Vazgeçtim,
Bana gün ortasında geceyi yaşattığın için.
Vazgeçtim,
Beni baharın ortasında bile üşüttüğün için.
Vazgeçtim,
Benden vazgeçtiğin için.
Ben aslında seni sevmekten değil,
Senden vazgeçtim...
|•mutlakseveceksin
"Aşık olduğum zamanlarda
Şiir yazmak adetim değildi.
Halbuki asıl şaheserimi
Onu en çok sevdiğimi
Anladığım zaman yazdım.
Onun için bu şiiri
İlk önce ona okuyacağım."