Hüzünlere alışıldı
Yarım buçuk sevinçlere de
Sevda ise bir gül kokusuydu,
Baharda olmayı bilen.
Kış zamanı yaşattığına zaman borçluydu…
Ali İhsan Konuklu
“Eskiden daha çok şey hissederdim sanki,
Şimdi duygularım bile yorulmuş gibi.
Ne sevincim eskisi kadar uzun sürüyor,
Ne de üzüntülerim tamamen geçiyor.
Arada bir yerde kaldım uzun zamandır,
Ne tamamen iyi ne de tamamen kötü.
Hayat devam ediyor elbette,
Ama içimde duran bazı şeyler yerinde sayıyor.
Belki de büyümek biraz böyle bir şeydir,
Eksiklerle yaşamayı öğrenmek gibi.”