Hep ben bir şeyden, Bir yerden Bir kimseden uzaktaydım Ve kendimden.
Hayret, son günlerde hiç olmadığım kadar dinç uyandım bugün; bir nebze de olsa yaşadığımı hissettim. Fakat bu halimi, mutluluk ya da mutsuzluk şeklinde tarif edemem. Sadece yaşıyorum, nefes alıp veriyor ve de aldığım her nefesi bütün mevcudiyetimle hissediyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Beni bundan böyle Beklese beklese Hüzün bekler, Çağırsa çağırsa Hüzün.
Bir anahtar vardı, Binlerce kapı.
Mutluluk hayatımda çok yer kaplamadı. Genel olarak üzgün yaşadım ama şükretmekten de hiç vazgeçmedim.
Alıntı
Belki de gerçek mutluluk buydu işte. Küçük yaşamak küçük hayaller kurmak ve mümkün olanın en azıyla yetinmek ...