İlk üç kitapta bir yerden sonra sürekli sevişmeleri sıksa da rahatsız etmiyordu ama bu kitap kabus gibi hissettirdi. İlk kısım hadi yine idare ederdi de ikinci kısım çok çok kötüydü emin olabilirsiniz. Konu çok iyi ama işlenişi kötü diyemiyorum işlenmiyor gibi çünkü sadece sevişiyorlar, iki kelime sohbet ettiler hop parmak, iki saniye bakıştılar hop bilmemne inanılmaz sıkıcıydı. Çift arasında arka planda normal bir iletişim varmış ama biz onu görmüyoruz Isabella bir sürü şey anlatmış ama yok biz onlar yerine sadece parmak okuduk. Seriye devam edip etmemek konusunda çok kararsızım sırf bu kitap yüzünden
...Seni yönetmeye başlar, mantık kaybolur, doğru dürüst düşünemezsin bile. Birine âşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısında yürümek demektir. Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir, cinayet de, intihar da.