"Acılarım oldu, herkes gibi elbet
Herkese kısmet olmayan sevinçlerim de...
Unutulmayı da göze aldım, evet!
Hayat sana teşekkür ederim... "
Eksik Şiir, Sezen Aksu
"Kitaplar bir halta yaramaz. İnsanın birine ihtiyacı vardır, birine yakın olmak ister." İnler gibi devam etti. "Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldımı, hastalanır."