Zaten bildiğimiz evrensel sorunlarımızı ve bir türlü uygulamaya geçemediğimiz çözümlerini farklı bakış açıları ile anlatmış bir kitap. Farkındalık oluşturmak açısından çok iyi olduğunu düşünüyorum. Yer yer çok vurucu kısımları var. Kitabın sevmediğim kısmı ise (burada spoiler yemeyin) numi adlı kadın karaterin erkek karaktere göre her bakımdan daha üstün olmasına rağmen , erkek karaktere aşırı düşkünlüğü. Erkek karakterin aşırı yüceltilmesi, neyse yazarın gizli erkek hayranlığı deyip geçeyim.