nalân

Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin,
Sayfa 36·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
çünkü işten evlerine dönen erkekler, midesi olan ve karnını doyurması gereken varlıkların sadece kendileri olduğunu zannederler,
Sayfa 33·Kitabı okudu
Beğenmek sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Kim olduğunu bilmiyorsan kendin olabilmen mümkün değildir.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Birinin hayatında kendisinden daha kıymetli bir şey olmayışı, katlanılacak yoksulluk değildi.
Sayfa 276·Kitabı okudu