Tiyatro tarzında okuduğum en iyi kitaplardandir.
Reis Bey'in hayat mücadelesi.
Bazen düşüp bazen ayağa kalkmak.
Kesinlikle okumalısınız.
Necip Fazılın Şaheserlerinden. Reis BeyNecip Fazıl Kısakürek
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kısaca söylüyorum. Şuanlik hayatımda okuduğum en güzel kitap. Elbet kötü bir kaç yani var ama iyi yani benim için kat kat fazla. Herkese öneririm.Okunmasi gereken bir kitap
Animesini izlemeye cesaret edemediğim ama mangasini alıp az önce bitirdiğim harika seri. Çok guzeldi çok beğendim. Lakin ciltleri okurken bazı yerlerde sıkılıp okumayı falan birakmistim ama şimdi keşke hemen bitirseydim diye düşünüyorum. Harika bir seri.Ağlaya ağlaya bitirdim Allah rahmet eylesin korosensei
Bu aralar kitaplara aşırı bağlanmaya başladım sizde de böyle bir durum var mı? Normalde böyle fazla olmazdm ama sanki kitaplarimi okurken olaylar ve durumlar oluyorken ben bir kenarda izliyorum ve o kahramanlari dinliyorum sanki. Çok sık olmaya başladı ve çok hoş,yaklaşık 4 yıldır düzenli kitap okurum ama bu sefer başka sanki<( ̄︶ ̄)>
Kitap incelemem ise: bu kitap beni çok derinden vurdu, diyeceksiniz neden bu kadar abartılıyor veya abartılacak ne var diye ama ben kitabın akışına ve 'kızıl veba ' adlı hastalığa hayran kaldım çok garip ve farklı. Granserin hayati beni etkiledi ve sanki gerçek olabilecek derecedeydi. Tamamen kitaba baktığımda ise olumsuz bir yan göremiyorum herkese öneririm( ꈍᴗꈍ)
Kızıl VebaJack London · Can Yayınları · 202047,8bin okunma
Bu GÜZEL şahesere de inceleme yapmadan geçemedim. Cidden hayran kaldım( NEDEN ROMANTİK MANGALAR COK DAHA TATLİ VE SOFT GELİYOR COK BEGENİYORUM(。♡‿♡。)) ne kadar biraz akıl karıştırsada kaliteli bir eser tavsiye ederim herkese