Kendinizden de bir şeyler bulabileceğiniz sade üslubu olan ve okunmaya değer hatta bitmesini hiç istemeyeceğiniz sürükleyici bir kitap.Keyifli okumalar :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Ömür Nasıl Yaşanır? Bir solukta okunabileceğiniz bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.Hayata dair bir sürü güzel öğüt ve tavsiye barındıran bu kitap her satırında bana birçok şey kattı.Günlük hayatta neler yapabileceğinizden tutun hayatınızı kaliteli yaşamak için ne gerekiyorsa mevcut olan bu kitabı öneriyorum.Keyifli okumalar.
Spoiler içerir.
Öncelikle Dilaşup'taki enayilik bende de var söylemeden geçemeyeceğim.Neyse "Vatan Şairi" ve "Hürriyet Şairi" olarak bilinen Namık Kemal'i yazdığı bu eser iyi bir eğitim gören Ali Bey'in fikirlerinin terbiyecisi babası ölünce hayatına aldığı belaları anlatmaktadır.Daha doğrusu belanın kendisi sevginin zerresini bilmeyen hırsı uğruna seviyorum dediği insanın ölümünü bile görmeyi kabul eden Mahpeyker intikam ateşiyle yanıp tutuşmaktadır.Dilaşup ise saf sevgisi uğruna sırf Ali için kendi hayatından vazgeçen bir karakterdir.Keyifli okumalar...
İntibahNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,3bin okunma
Annesinin koruma içgüdüsü dışında sevgi nedir bilmeyen sürekli aksiyon içinde olan,kullanılan,hor görülen en sonunda Scott'la tanışan vahşet içinde büyüyüp yaşam mücadelesi veren Beyaz Diş'in yolculuğunu anlatan bu kitap okunmaya değer.Kızılderili bir kabileyle yaşayıp kendi doğasıyla savaş veren Beyaz Diş beyaz adamın eline düşer ve yine zorluklarla baş başa kalmıştır ta ki kurtarıcısı gelene dek.Boyun eğmeye hiç alışık olmayan yapısı ve boyun eğmek zorunda kaldığı durumlarda kendi iç dünyasında kendisiyle savaşır aslında.Daha sonrasında sevgi iyileştirir onu aslında sevgi hepimizi iyileştirir...
Beyaz DişJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202095,8bin okunma
Merhabalar bu ilk kitap incelememdir.Öncelikle bu kitabı bir yarışma vesilesi ile okudum iyi ki okumuşum.Kitapta bize küçüklükten beri öğretilmeye çalışılan önemli hususlar mevcut.İman nedir,nasıl güçlendirilir?Hayata geliş amacımız nedir,nasıl yaşamalıyız daha doğrusu nasıl doğru yaşamalıyız?Gerek ailemiz,gerek toplumda birlik ve düzen içinde yaşamamızın nasıl mümkün olduğuna içeriğinde yer verilmiştir.Bizi yaratanın özellikleri,niçin yarattığı sade bir dille aktarılmıştır.İmanın altı esası da alt başlıklarla incelenmiştir.Verilen bilgiler ayetler ve delillerle güçlendirilmiştir.Keyifli okumalar diliyorum.