Bu kütüphanede bulunan kitap, yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansı sunar sana* diyerek ana karakterimizin bence uyumadan önce kafasında/hayalini kurduğu senaryolar tadında yaşadığı hayatlara değinip önemli olanın “şu hayata bir kez geliyorsun. onda da hayatına bak,yaşa!” olduğunu güzel bit şekilde kavratıyor kitap. yer yer nora denen kız ne kadar şükürsüz diyorsunuz ama herkesin kitabına kimse karışamaz diyerek kendinize gelip+ kendinize
acaba paralel evrende şöyle olsaydı nolurdu diye düşündürtüyor. akıcı da zaten. mis gibi.