-spoiler yok-
• Kitap bağımsız olsa da bir devam kitabı fakat ilk kitabı okumadan da okuyabilirsiniz.
• Açıkçası eleştirilecek en ufak şey bile göremedim, kitap size bir kitabın katabileceği her şeyi katabilir.
• Kitapta; Fareler ve İnsanlar , Theo'ya Mektuplar , Küçük Prens (aklıma gelenler bunlar) kitaplarından ve Oz Büyücüsü filminden de birçok alıntı bulunmakta.
• Eğer bu kitabı severseniz Gecenin Hikayesi - Aylema serisi ve 00:00 Biri Sizi Düşünüyor (gençlik serüveni) serilerini de okumanızı şiddetle tavsiye ederim...