Savaş ve Barış hakkında söylenecek o kadar çok şey var ki...
Kitabı okurken sıkıldığınız yerler oluyor ama bu yine sizi pes ettirmiyor. Kitabı bitirince iyi ki okumuşum diyorsunuz. Savaşa giden süreci, o anı ve sonrasını çok güzel bir şekilde anlatıyor. Bunu arka plana alarak anlatıyor tabiki.
Sizi uzun bir yolculuğa çıkartacak bir klasik ve herkes muhakkak okumalı.