nazar

nazar
@nazvk
𝜗𝜚
@nazvk·
·
sabitlendi
Keşke kalbim olmasaydı, çok acıyor.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes, hiçbir şey vermeden sadece hayattan almak istiyor.
Sayfa 42
Alıntı
Bütün o ateş ve korkudan arınmıştım. Şaşılacak kadar sakindim. Sırça fanus başımdan bir metre kadar yukarıda asılı duruyordu. Artık hava alabiliyordum.
Sayfa 224·Kitabı okudu
Alıntı
Çünkü nerede olursam olayım -bir gemi güvertesinde, Paris’te bir sokak kafesinde ya da Bangkok’ta hep aynı sırça fanus’un içinde kendi ekşimiş havamda bunalıyor olacaktım.
Sayfa 194·Kitabı okudu
Alıntı
Beni tanıyan hiç kimsenin gelemeyeceği bir yerde olmak istiyordum.
Sayfa 186·Kitabı okudu
Alıntı