Kapalı havaları çok seviyorum
Huzuru gökyüzünde buluyorum
Böyle zamanlarda yaşadığımı hissediyorum
Olmadığım bir halde hissediyorum
Kendi benliğimi yaşıyorum
Ne umuda ne de acıya tutunuyorum
Her nefesimde zehirli bir duman soluyorum
Yine de kendimi seviyorum