📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Epey uzun süredir din adına sahip olduğum her ne varsa hepsini tükettim. Fakirleşme mi, arınma mı? Bilemeyeceğim. Kanımda gezinen hiçbir tanrı yok artık...
Oldum olası bir an bile eksilmeyen ağrılar yüzünden canından bezmek ve de kimseleri ağrıların gerçekliğine inandıramamak. Ama iyi düşününce, adalet bu işte: Derdini bedelsiz ortaya saçamıyorsun, beraberinde gevezelik ve şaklabanlık numaralarını da göstereceksin. Peki sonra, acılar içinde neşeli bir kurbanın varlığını nasıl kabul ettireceksin?
Ona duyduğum ilgiye karşı koymaya çalışıyorum, gözlerinin, yanaklarının, burnunun, dudaklarının tamamen çürüyüp kokmuş halini gözümün önüne getiriyorum. Hiçbir şey değişmiyor: uyandırdığı tanımlanamaz şey olduğu gibi duruyor. Bu tür anlarda anlıyor insan Bilmeye rağmen hayatın nasıl devam edebildiğini.