Üzüldüğüm bütün sözlerini unuttum Hatice.
Seni üzdüğüm bütün sözlerimi insanın olmadığı zamanlara gömdüm.
Bulanık fotoğraflarını kaldırdım.
İçinde olmadığın fotoğrafları kaldırdım.
Bir tek kötü gün bırakmadım hayatımızda.
İnsan yaşarken ne kadar az seviyor yaşamayı.
Bizim hizmet ettiğimiz ve bizi işkenceye gönderen düzenin üreticilere ve tüketicilere ihtiyacı vardır,yoksa bütünlüklü insanlara değil,bütünlüklü insanlar düzeni tedirgin eder,onlardansa başarısızları,eciş bücüşleri,uyurgezerleri ve otomatları herzaman tercih edecektir,düzenin suçu buradadır,düzen hem günahkâr hem canidir.