necip ak

necip ak
@necipak
İki saksı çiçek aldım biri kına çiçeği diğeri sardunya
Mühendis
linans
İstanbul
Adana, 1 Ocak
2 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
Düşünmek istiyorum! Cam kenarına, uzun yola, kulaklığa ve müziğe ihtiyacım var.
Reklam
Yaşam ve ölüm karşısında bağımsız düşünce olmaz.
Ne doğan güne hükmüm geçer, Ne halden anlayan bulunur; Ah aklımdan ölümüm geçer; Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur. Ve gönül Tanrısına der ki: - Pervam yok verdiğin elemden; Her mihnet kabulüm, yeter ki Gün eksilmesin penceremden! (1936)
Bugün stresten yaşadığımız onca hastalığın altında, ilişkilerde birbirimizin canına okuyuşlarımız yatıyor. (...) Güvenli bir ortamda yaşamadığımızı biliyoruz. Adam yerine konmuyor, önemsenmiyor, değerli bulunmuyoruz. Şartlı kabullerin olduğu, faydalı olduğumuz kadar sevildiğimiz, işe yaradığımız kadar umursandığımız ve değerimizin sadece göreceli olarak değiştiği kararsız bir dünyada tutunmaya çalışıyoruz.
Sayfa 87·Kitabı okudu