Bir odanın içerisinde duvara bakıyor , duvar bomboş. '' On yıldır bu odanın içerisindeyim '' diyor. '' Naptım ben yani artık sonuna geldim . Kimse de beni uyarmadı.
Kötü bir resim asacağım duvara diye hiç resim asmadım. Kötü yaşarım diye hiç
Yaşamadım.!
“İlk çekingenlikler ne kadar tatlıdır. Oysa insan, bu beceriksizlikleri bir an önce yenmeye çalışır. Bütün gücüyle büyüyü bozmak, buzları kırmak için uğraşır.”
Utanç gizlediğimiz en büyük sırdır. Çünkü en büyük kötülükler, en vahşi öfkeler, en iyi saklanmış ihanetler, aslında şehvetten, hırstan, çıkar ve bencillikten değil, kalp kırıklıklarından ve utançtan gelir.
(Ezel Bayraktar, Ezel)