Giden gider, insan bir başına, tüm yaşananlarının anısını taşıyarak, yaralarını bir başına sağaltmaya çalışarak kalırmış. Kimi uzun kimi kısa sürer, bazense izi bile kalmazmış.
Kafesteki mahkuma; yılların ay gibi geçmesi, ayların gün gibi geçmesi ve günlerin
saat gibi geçmesine ‘Umut’ diyebilir miyiz?? Tabi güneşli günlere uyanmak için ‘Umut’ lazım…