Nefise Aydın

Nefise Aydın
@nefiseaydin
Ne dem baki, ne gam baki.
ilahiyat
Kocaeli
20 Temmuz 1997
391 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
"Bu kadar günahımıza rağmen yeryüzünde yürüyebilmemizden daha büyük keramet mi olur?"
Din
Reklam
“Üzülme, Allah'ını seven bir kul asla çaresiz kalmaz. Sen O'na dayan!”
Sayfa 70·Kitabı okudu
Din
"Gönül ağız açınca, dil konuşmaz olur, susarmış."
Sayfa 81
Edebiyat
Güçsüzüm, takatsizim... Şükür ki dua var...
Sayfa 64·Kitabı okudu
Din