Eşitsizliklerin gün geçtikçe arttığı bir dünyada, ölüm saçan savaşlardan binlerce kişi hayatını kaybederken kimileri de konfor içinde yaşamaya devam ediyor.
Canımızın yanmayacağını söylemiyor. Korkmadığımızı kastetmiyor. Söylediği sadece şu: Buradayız. Gelgitte yüzmek, yeryüzünde yürümek ve ayaklarına değdiğini hissetmek böyle bir şey. Yaşamak böyle bir şey.