Stefan Zweig'ı sık okuyan biri olarak bu kitabı da en sevdiğim kitapları arasına girdi. Kitap akıcıydı. Olayı yaşıyormuş havası hissediyordunuz. Şamdanın macerasına ortak oluyorduk. Onun için verilen mücadele, insanların hayatının nasıl etkilendiği güzel bir dille anlatılmıştı. Kısa bir kitap olduğu için de az bir sürede bitirebilirsiniz. Tavsiye ederim. İyi okumalar <3