neslihannn

neslihannn
@nesliyum
Bekle, yumruklarımız haramilerin saltanatını yıksın.
Babacığım bir küçük bağla uğraşır durur. Elde avuçta yok. Defteri karalamışım diye dövdüydü babam. Böyle asık suratlı olur yoksul evi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bağlı olunması gerekli bir örgütün dışındaki hiçbir şeye karşı sorumluluk duymayan güçlü adam görünümünü çalıntı bir giysi gibi duyumsuyordu üstünde.
Herkesin herkesten biraz almak istediği bu çağda/ sen birinin her şeyi olmak istiyorsun/ birinin/ ama her şeyi
İşte bunu yapmamalı, insanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemek.
Bu aşağılık dünyada ya onun aşkını isterim, ya da hiç kimsenin!