nesrin barlak

nesrin barlak
@nesrinbarlak
Kalabalığın içinde görürüm onu arada bir  yanımdan geçer,  gülümser de geçerken, düşünürüm: -Nasıl?  gülebiliyor ki? derim.  Arkasından benim de dudağım kıvrılıverir,  gülümserim acıyla alay eder gibi,  düşünürüm o zaman: -Ya o da, derim, ya o da,  benim gibi gülüyorsa?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O bana derdini yanar, ben de dinler ısınırım.
Edebiyat
Ağlayamadım, ama ruhum paramparça olmuştu.
Alıntı
'Bedenimin içindeki canı gör, sadece etimi değil. Gözlerimin içindeki hayatı gör, sadece bakışımı değil. Hissettiklerimi gör, sadece tepkilerimi değil. Beni Gör. Derinliğimde boğulmadan, Sorularımda kaybolmadan, Korkularında yok olmadan, Gör beni.'
Alıntı
“Uyku iyidir,” dedi Tyrion. “Ve kitaplar daha iyidir.”
Düşünce