Hep gittiler . Yapayalnız . Çıt yok . Odaya şimdiye kadar hiç tanımadığım yabancı bir akşam giriyor . Gittikçe artan karanlık , iki parça eşyayı da benden uzaklaştırıyor ve beni daha yalnız bırakıyor .
- Bak ! dedi. Dişler ! Biliyor musun ? İnsan öldükten sonra dişlerine bir şey olmaz , son nefesinde nasılsa öyle kalır. Burada , her ölünün ağzında, hayatında dişlerine ne kadar itina ettiğini anlayabiliriz ...