Erkekler-galipler, kahramanlar,eş adayları, savaş onlarındı, bizeyse tamamen farklı bir gözle bakılıyordu. Tamamen farklı… şöyle söyleyeyim size, zaferi bize yar etmediler. Onu usulca sıradan kadın mutluluğuyla takas ettiler. Zaferi bizimle bölüşmediler. Ve bu inciticiydi…Anlaşılmazdı…