bir ileti olsam net bu olurdum
beni anlamayın.ben sıradan bir dünyayım...... ~ayşe

Senâ☼

@_leyll_
·
Bir ileti olsam sanırım bu olurdum.
” Beni anlayın. Ben sıradan bir dünya değilim. Benim de kendi deliliğim var, başka bir boyutta yaşıyorum ve ruhu olmayan şeylerle ayıracak vaktim yok. ” 🪔 Charles Bukowski
Edebiyat
Soru sorabilirmisiniz
Zaqa profilimi ziyaret et ve bana soru sor zaqa.net/Safsu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Matkapla vestiyer yapmaya çalışıyorum zaqa.net/slivya
❤️ *Sevdiklerinize en güzel armağan* 📖 14 kitaptan oluşan setimizi *tek tek* veya *takım olarak* sipariş verebilirsiniz. 🔵 *Hemen Sipariş Ver* hakikatkitabevi.net/books.php 🌐 *Dinimiz İslam* dinimizislam.com 🎥 *Dinimiz İslam YouTube Kanalı* youtube.com/@dinimizislamtv 💙 *Osman Ünlü ile Huzura Doğru YouTube Kanalı* youtube.com/@osmanunluhuzur...
Alıntı
''Çaka Bey: İlk Büyük Türk Denizcisi''
Çalışmama aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Bu vesile ile bana web sayfasında yer ayıran mavivatan.net'e teşekkürü bir borç bilirim... mavivatan.net/caka-bey-ilk-bu... #Donanma #tarih #deniz #mavivatan #Çaka
1000Kitap
ilkim
MİRAN İnsan unutmanın bir lütuf olduğuna inanıyor. Ben de inanmıştım. Yıllar boyunca her sabah uyandığımda biraz daha eksileceğini sandım o gecenin. Bir anının da taş gibi aşınacağını düşündüm. Fakat zaman tuhaf bir bahçıvanmış. Ben unutmaya çalıştıkça o hatırayı suladı. Şimdi dönüp baktığımda yüzünü bile seçemediğim insanlar var hayatımda… Ama o gece, bütün ayrıntılarıyla hala burada. Gözlerimi kapattığımda karşımda duruyor. Sanki yaşanmadı da yaşanmayı bekliyor. Bazen düşünüyorum da insanın en ağır yükü işlediği günahlar değildir. Çünkü günahın bir sahibi vardır. Onu işleyen bellidir. Onunla hesaplaşılır. Belki affedilir, belki affedilmez. Fakat ya emin değilsen? Ya yıllardır taşıdığın suç aslında sana ait değilse? İşte o zaman ne yaparsın? (Bir anda cevap verilir.) KUZEY Yine aynı yalana sığınıyorsun. MİRAN Yalan mı? (Miran’ın yüzü düşer.) KUZEY Evet. Gerçeği bilseydin… böyle konuşmazdın. Sen yalnızca acı çekiyorsun ve acı çekmenin seni masum göstereceğini sanıyorsun. (Acıyla bir fısıltı duyulur.) MİRAN Ben masum olmak istemiyorum. KUZEY O halde neden hala kendini savunuyorsun? MİRAN Zincirlerimin anahtarını elimde tutuyordum. Fakat kendimi serbest bırakacak kadar sevemiyordum. Beni yaralayan insanların isimlerini unuttum ama onların ağzından bana söylediğim sözleri hala ezbere biliyorum. (Miran’ın lafı bittiği anda başka biri konuya dahil olur.) SAYE
Tiyatro