"Ehline denk gelmeyen herşey ziyan olur" (Bu yaşıma kadar çok net bir örneğine şahit olmuş biri olarak ,gerçekten ziyan oluyor)
Hayata Dair
Sevilmek ve onaylanmak ile kendin olmak ve doğru olduğuna inandığın şeyi yapmak arasında kalırsan, her zaman ikincisini seç. Şunu unutma: Aynı davranış bir insanda iyi hisler uyandırırken, başka bir insanda rahatsızlık yaratabilir. Bu yüzden kendini başkalarının tepkilerine göre sürekli şekillendirme. Niyetin doğruysa, duruşun sağlamsa ve yaptığın şeyin arkasında durabiliyorsan, herkesin bunu onaylamasını bekleme. Çünkü herkes tarafından sevilmeye çalışmak, çoğu zaman kendinden uzaklaşmak demektir. Örneğin: Net sınırlar koyduğunda, sağlıklı ilişkiler kurabilen biri bunu olgunlukla karşılar; ama sınır tanımaya alışık olmayan biri bunu soğukluk ya da reddedilme gibi algılayabilir. Başarını açıkça gösterdiğinde, kendine güvenen biri bundan ilham alabilir; ama kendi eksiklikleriyle yüzleşmek istemeyen biri bunu kibir gibi görebilir. Dürüst konuştuğunda, gerçeği duymaya hazır biri bunu değerli bulur; ama kendi hatalarıyla yüzleşmek istemeyen biri seni kırıcı olmakla suçlayabilir. Kendi yolunu seçtiğinde, seni gerçekten önemseyen biri kararına saygı duyar; ama seni kontrol etmek isteyen biri bunu nankörlük ya da uzaklaşma olarak yorumlayabilir.
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bir abi, bir dost gibi görmüştüm onu. Hiçbir hareketim de başka bir şey düşündüremez. Ki bu gözle baktığım biri dünyada tek kalsa, yine başımı çevirip bakmam. Çok net eminim ki yanlış anlaşıldım ve çok kırıldım. Bunun sebebi ise her zaman herkesi kendim gibi düşünmem ve çok verici olmam. Başkalarını bu kadar düşünmemeliyim. Sonra olan bana oluyor hep. Artık kendimi değiştirip gerekirse terapi almam gerekiyor. Gerçekten yanlış anlaşıldığımda ne yaptığımı bilmiyorum. Başka bir Kübra’ya dönüşüyorum. Neyse bu kadar özeleştiri yeter, önümüze bakalım. Evet sıradaki şarkımız: Mela Bedel- Gel Dönelim Eve 🌟 Ha bir de benimki yeni şarkı yapmış, sabahtan beri bununla dans ediyorum 😁 Sefo- Sipanbabur 😎
Benim Duygularım
Bir gün dünyanın en mutlu insanı gibi hissettirip, ertesi gün seni bir hiçmişsin gibi ortada bırakan o dengesizlerin yarattığı kısır döngü, insana hayattaki en büyük hatayı yaptırıyor, suçu kendinde arıyorsun, acaba nerede yanlış yaptım, neden sağlıklı bir ilişki yürütemiyorum diye her gün kendini yiyip bitiriyorsun, oysa gerçek o kadar net ve can yakıcı ki, sen o kadar çok sevmişsin ki karşındakinin aslında sağlıklı bir ilişki üretemeyecek kadar bencil ve yetersiz olduğunu anlamıyorsun
Alıntı