" İnsanoğlu ne yapıyorsa kendine yapıyor. " dedi. " En mükemmel şekilde yaratıldığını unutup yeryüzünün altını üstüne getirmekten geri kalmıyor. Kendi içinde kavgalara boğuluyor. Tabiatı da kendini de ailesini de tahrip ederek kendini aşağıların da aşağısına indiriyor. "
Sayfa 28 - İnsan ve Hayat Kitaplığı