nwsynw

nwsynw
@newsy
Bütün kötülerin içinde , ne kadar kötülük ederse etsinler, iyi bir taraf mutlaka vardır derler.
Sayfa 66
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötülüğü beklemenin, kötülük yüzünden acı çekmekten daha ağır olduğunu gözlemledim; özellikle de bu beklentiyi ya da bu endişeleri silkip atabilecek yeriniz kalmamışken.
Sayfa 199
Edebiyat
Acılar gibi, ani sevinçler de önce sarsar insanı.
Sayfa 49
Edebiyat
Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır!
Sayfa 37