Necip Fazıl Kısakürek
Geçti, istemem gelmeni, yokluğunda buldum seni; bırak vehmimde gölgeni, gelme, artık neye yarar?
“AŞK’a uçarsan kanatların yanar” -Sadi Şirazi “Aşk’a uçmazsan kanat neye yarar” -Mevlana “Aşk’a varınca kanadı kim arar?” -Yunus Emre
Tasavvuf
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
tanpınar 125 yaşında!
“neyim? kimim? nelere muvaffak oldum? hiçbir şey yapmadım mı? ah, bir kere olsun kendi dışıma çıkıp kendimi görebilsem! neye yarar?”
Alıntı
Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar? Necip Fazıl Kısakürek
Şiir
Öylesine yazdım gönderme yok kimseye sjsj
Gelme artık neye yarar..

Nur

@nuremine0
·
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı
Söz kabuk, mânâ öz'dür. Söz sedef ise, mânâ inci'dir.
Ateş demekle, Hiçbir kimsenin dili yanmayacağı gibi; Bin dinar demekle de, hiç kimse zengin olmaz... Söz kabuk, mânâ öz'dür. Söz sedef ise, mânâ inci'dir. Öz olmayınca Kabuk neye yarar.? İncisi olmayan Sedef neye yarar.? İmam-ı Gazali
Tasavvuf