Şükrü erbaşı şiirleri ile tanıdım. Kitaplarını da denemek istedim bu kitabı deneme türünde bölümler kisa 1 ya da 2 sayfadan oluşuyor kullanılan kelimeler anlaşılır gündelik kelimeler ama beni rahatsiz eden sey yazarin bir duyguyu tasvir ederken milyon tane örnek vermesi. Ve verilen örneklerle bir benzerlik bir ilişki kurmaya calisiyorum ama olmuyor anlatımda kopukluklar var ya da ben yetersizim. Bu biraz soğutsa da okumaya değer bir kitap. Benim en sevdiğim bölümü "uzak geleceklere onur borcumuz var" bolumu oldu. Zaten madımak olayı beni derinden yaralayan bir olaydır onun da etkisiyle bu bolum favorim oldu. Kitapta yazar bolca alıntı yapmış bu benim icin kotu bir sey değil hatta sayesinde birkaç yazara/şaire ilgi duymaya basladim. Öneririm,iyi okumalar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ali Lidar in birkaç şiirini okumuştum ve hoşuma gitmişti bulunduğum şehirde kitap fuarına gelince de hemen almıştım bu kitabini. Ama şiirlerindeki tadı alamadım. Bilseydim ne para verirdim ne de zaman harcardım. Bazı bölümler wattpad havasında(ki hic sevmem) anlatımı acik ve küfürlü. Olaylar sonu bahsedilmeden yazara gore etkileyici bir cümleden sonra bitirilmiş ve sonra baska bir bölüme gecmis. Bazı soz sanatları gereksiz ve saçma örneğin kitabın arka yazısındaki gusül abdesti olayı. Kısaca bu kitabı tavsiye etmiyorum ama yazarın şiirleri guzel okuyun derim
Düşününce dünyada da hicbir yere bağlı olmadığını hissetti ve içten içe bu kadar yabancı oldugu bu hayatta kendisini birçok kayıtların kuşatmasına ondan istediği gibi hareket imkanlarını almasına müthiş icerledi