Erkeklerin askerlik hatıraları meşhurdur ya, benim hatıram daha kışlaya girmeden başladı. Acemi birliğim İskenderun Deniz er eğitim alayına çıkmıştı.Gitmeden evvel, daha önce beraber çalıştığımız Cengiz abimizi aradım, otobüs İskenderun'a yaklaşınca beni ara hemen geleyim alayım dedi. İskenderun'a kadar aklımda olan Cengiz abiyi İskenderun'a girince çevreyi izlemekten unutmuşum. Otogarda inince aklıma geldi hemen aradım, kendisi bir olay başında olduğunu savcıyı beklediğini, gelemeyeceğini ve Gri Ford bir arabayla bir arkadaşın gelip beni alacağını söyledi. 5-10 dk bekledikten sonra Gri Ford Focus bir araba geldi ve şoförün böyle boynunu bükerek sağa sola bakmasından birini aradığı belliydi. Ben de ona bakıp tebessüm edince önüme geldi, durdu, camı açıp 'Ahmet dimi kardeş' dedi ben de evet abi dedim, adam arabadan indi, geldi hoşgeldin dedi, sarıldı, çantamı aldı arabaya attı, sIcak davranmasından çok memnun oldum. Arabaya bindik, bu adam başladı, 'kardeş araban bu, döşemeleri yeni yaptırdım, şurası şöyle burası böyle... 'herhalde bi şaka ayarladı Cengiz abi' diye düşünürken adamın telefonu çaldı. 'Hee, hee, geldim, yanımda, Allah Allah' dedi ve bana döndü
- Gardaş sen neye geldiin
+ askereee :))
- Yavv sen bu arabayı almaya gelmedin mi
+Yok abi ben askere geldim
-E ben sana sordum Ahmet mi diye, sende he dedin
+İyi de benim adım da Ahmet.. :))
Sonra arabadan indik , adam bagajdan çantayı çıkarıp elime verdi, gel gardaş nere gideceksen götüreyim, askersin felan bile demedi, hayıflanarak çekti gitti :))