Benim inançtan uzaklaşmam, bizim sosyal ve kültürel statümüzdeki insanların yaptıkları ve hala yapmaya devam ettikleri gibi olağan şekilde gerçekleşti. Kanımca, birçok durumda mesele şundan ibaret, insanlar diğer insanlar gibi yaşıyor fakat kimse inancını gerektirdiği ahlakla yaşamıyor;aksine birçoğu buna karşı. İnancın öğretilerinin hayatta hiç bir yeri yoktur ve insanlarla olan ilişkilerinizde bu öğreti ile asla karşılaşmazsınız. Bu öğretileri yaşamınızda dikkate almazsınız .