Nilay

Nilay
@nilayarucan
. |Unutmayalım; öğrenmeye, gelişmeye, okumaya, sevgiye duyulan açlık en güzel açlıktır. :) |Kitapların insanlara dost olduğu bir hayat geçirmeniz dileğiyle, sevgiyle, umutla, sağlıcakla! .
Public Relations and Promotion
Ankara
Ankara, 25 Eylül
71 kütüphaneci puanı
2597 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Tanrı görmeli, Tanrı görmeli!”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Beni üzen onlar değil ki. Her şey, tüm yaşamım üzüyor beni.”
Sayfa 18·Kitabı okudu
1K
“Acısını azaltmak istemiyordu, acı çeken herkes gibi acı çekmekten memnundu.”
Sayfa 17 - Jula·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı

Nilay

, bir kitap okudu
8/10
·328 syf.·
22 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Louisa May Alcott
8.3/10 · 19,6bin okunma
“Sürekli yeni sayfalar açıyorum ve onları mahvediyorum…”
Sayfa 295·Kitabı okudu
1K