Nilay

Nilay
@nilayarucan
. |Unutmayalım; öğrenmeye, gelişmeye, okumaya, sevgiye duyulan açlık en güzel açlıktır. :) |Kitapların insanlara dost olduğu bir hayat geçirmeniz dileğiyle, sevgiyle, umutla, sağlıcakla! .
Public Relations and Promotion
Ankara
Ankara, 25 Eylül
71 kütüphaneci puanı
2597 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap