Henüz 17 yaşımda olmama rağmen şimdiden hayatımda okuduğum en güzel ve etkileyici kitap oldu. Özellikle Leonardo nun 14.-15. Yüzyıllar arasinda yaşamış insanların arasında nasıl büyük bir özgüvenle parladığını, özgür ruhunu ve düşüncelerinin doğallığının tanıdık hissini iliklerinize kadar hissediyorsunuz