Nisa Demir

çünkü yaşamak gibi bir şeydi yaptığı anasız bir tay gibi çoşkun ve hüzünlü akşamın dinginliğini otluyordu o zaman
Sayfa 76·Kitabı okudu
Reklam
kanın ateşin ve seslerin böyle cömertçe kullanıldığı böyle sorumsuzca kullanıldığı bir dönemde herkesin şimdilik hakkı vardır hüzünlenmeye
Sayfa 75·Kitabı okudu

Nisa Demir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·70 syf.·
2 saatte okudu
·
Okunma: 28 Aralık 2025 22:54
·
2025 12. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Yarın, ne kadar yakın ve sonsuz derecede uzaktı!
Gözyaşları şimdi dışarıya akıyor, daha önce içine saplanıp kalmıştı. İçinde tuttuğu gözyaşları dışarı akandan daha çok can yakar.
Reklam