Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk kitabı ve beni derinden etkiledi. Okumanın üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen unutmadım :) Şuan Kuyucakli Yusuf'u okuyorum sonunun yine üzücü bitmemesi duasıyla...
Arkadaşlar ben kitabın ilk sayfalarında yazarın nereye bağlayacağıni merak etmiştim açıkçası. Ardından kitaplarla ilgili böyle bir yere gelmesi beni düşündürdü şuan kitapların değerini maalesef ki bilmiyoruz. Okumayı seven ve kitapların değerini bilen bir nesil olmak duasıyla. Sağlıcakla kalın...