Ebedî hürriyetin timsâli olan bu mavi boşluk başlarımız üzerine nâmütenâhîliği gererken, biz kendimizi neden mahkûm zannediyoruz? Toprağa bastıkça ağırlaşıyoruz, mahkûm olduğumuzu anlıyoruz. Fakat işte gök… Kurtuluşu işâret ediyor. Bir ümit denizi ki her an başımızı kaldırıp onu görebiliriz. Kurtuluş vardır.
-Peki size bir şey sormak istiyorum.
-Buyurun..
-Haram ne demek?
…..
-Ben ateistim Engin Bey.
….
-Peki insan ateist olunca kavunun tadı değişiyor mu?
Sükût.