Bu kitap bir roman olsaydı bende aynı etkiyi bırakmazdı. Etkileyici olmasının asıl sebebi gerçek hayat hikayesi olması bence. Yazarın içinde büyüdüğü aile ve o ailenin inanılmaz katı inançları , tabuları , değerleri hepsi birer zorlayıcı faktör olmakla birlikte insanın gelişmesine de engel teşkil eder. Her şeye rağmen Tara’nın çabaları takdir edilesi , hayran kalmamak mümkün değil