Anlamıyorum, prensipleri, kuralları tanımamak nasıl mümkün olabilir!
Neyin yön vermesiyle hareket ediyorsunuz o zaman?”
“Size daha önce de söylemiştim, amcacığım, biz otoriteleri kabul etmiyoruz,” diye söze karıştı Arkadiy.
“Biz, yararlı gördüğümüz şeylerin bize yön vermesiyle hareket ediyoruz,” dedi Bazarov.
“Şu anda en yararlı şey inkâr etme, biz de inkâr ediyoruz.”
Neyim ben şimdi? Zéro. Peki yarın ne olabilirim? Yarın küllerimden doğup yeni bir hayata başlayabilirim! Tamamen mahvolmadan önce içimdeki insanı keşfedebilirim.