rivares

rivares
@nnebizade
𝓵𝓪 𝓽𝓻𝓲𝓼𝓽𝓮𝓼𝓼𝓮 𝓭𝓾 𝓭𝓲𝓪𝓫𝓵𝓮
@nnebizade·
·
sabitlendi
Boş yere azap çekmeyin, bir Derman için, dedi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
biraz uğraşmak yeter dünyanın bir yarısını diğer yarısına satmak için.
"Kurtuluş" dedim. "Ankarada bir mahalle". Fazlası değil.
Sayfa 67
bugün ölümü kim devralacak? çaresiz öfkeler birikiyor bacaya
çünkü aşk akıllıların ve korkakların işi değildir.