Bu kitabı okumam tam 18 günümü aldı. Kitaba çok büyük istek ve merak ile başladım. Yazarın dilini, akıcılığını çok sevdim ama aniden hastalandım değil kitabı okumak kafamı kaldıracak gücü bile bulamadım. İyileştikten sonra da azıcık okuma hevesim kaçmıştı ama bitirdim ve iyi ki bitirmişim hatta okumakta bayağı geç kalmışım bu kitabı. Tepede olanların kendi istekleri için insanları dini, dili veya ırkı farklı diye ötekileştirdiği, ölüme mahkum ettiği ve hala da devam eden bu insanlık dışı durum... Kitap yer yer bilmediğim güzel bilgiler kattı bana, yer yer Max , Nadia, Maya ve Mari için deli gibi üzüldüğüm sebep olanlara çokça sövdüğüm şekilde başladı ve bitti. Eğer okumadıysanız kesinlikle tavsiye ediyorum
Teşekkürler Livaneli...