Öncelikle, bizi yaralamış insanları ne affedebiliriz ne de affetmek isteriz. Sadece bu sebepten dolayı, huzur içinde geçmişimizi arkamızda bırakamayız. Bizi cezalandıran herkesin bunun
bedelini ödemesini isteriz.
Ama kötü haber şu: Bu olmayacak.
Sonuçlara katlanan bir tek biziz.