Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar ya da iyi geceler...
Aşırı slowburn destekleyen biriyim ben, o yüzden 2000 sayfa olsa da okurum, sıkıntım yok sayfa sayısı ile alakalı. Birde ben aşırı duygusal bir insanımdır, tatlış sahnelere bile ağlarım ama bu kitapta gözlerimin şiştiği ana kadar ağlamayı beklerken sadece 2 sahnede gözlerim doldu + sonda ağladım. İlk 100 sayfası berbattı, 400tl boşuna mı verdim diye hallendim hep ama sonra gerçekten bu kitap mutlu etti beni. Yaş farkı rahatsız edici, kitabın arkasına uyarı koymaları da lazım. Ama hikaye güzeldi. 10 üzerinden 7.5 veya 8 verebilirim kitaba.
SPOİLER
Kitapta son sahnede çok kırıldım. O annenin yüzünü şeytan görsün. Çocuklarını seçmeyeceğinden eminim, o aptal adama gidecek yine! Son sayfalarda Johnny Shannon'a haksızlık etti. Kız onun yanında kalmak için babasının onu öldürmesini bile göze aldı ama Johnny ona lüzumsuz şekilde kaba davrandı. Neyse ki bunu sonradan fark etti. Ama Johnny ilaç etkisindeyken kızın sadece "Babam" dediğini hatırlaması çook sinir bozucu. Oğlum, az daha zorla hadiii! Hatırlaman lazım!
Ama o ilaç etkisinde olduğu tüm bölümü güle güle okudum. Eğlendirdi beni.
Ben kitapların sonunda hep en sevdiğim karakteri belirlerim. Bu kitapta ise en sevdiğim karakter(ler) Gibsie ve Shannon'du. Gibsie çok komik biri bence, güldürdü beni. Shannon ise "Keşke benim kızım olsaydı da ona çok iyi baksaydım" diyip durduğum bir ponçik oldu. Çok seviyorum, çook! Shannoncuğum…
Çok güzeldi kitap, beğendim ben. Öneririm, ama kesinlikle 18+ unsurlar var, cinsellik olsun zorbalık olsun.
On Üç’ü BağlamakChloe Walsh
On Üç’ü BağlamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,602 okunma
Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar ya da iyi geceler...
Bu kitabı biraz uzun sürdü bitirmem, ama sonunda bitirebildim.
Kitap çok güzeldi, diğeri 9.2 falansa puan olarak, bu 9.5 gibiydi.
!SPOİLER!
.
.
.
.
ALLAH'IN BELASI AYZER
Ya arkadaşlar biliyordum ben bu salağın bize ihanet edeceğini, yeminlen ilk kitaptan beri biliyordum. Salak salak salaakkk!! Off! Ama varya, 3. cilt Lilith falan ef-sa-ne olacak! Daren'i çok sevdim, ama 3. ciltte sövebilirim. Belli olmuyor sağı solu.
Novacım, üzülme, dağ kaya taş gibi arkandayım!
Şimdi 2.5'u okumam lazım. Öptüm! (Ayzer, Allah belanı versin!! İyi ki Amon'u öldürmüş bizim Novacık!!!)
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal